12.02.2021

Notes na spirali reklamowy

Firmy nieustannie poszukują nowych rozwiązań, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć nowych klientów. Szereg rozwiązań z zakresu marketingu proponują swoim klientom agencje reklamowe. Bez wątpienia jednym ze skuteczniejszych sposobów, ażeby wyróżnić się spośród konkurencji, są gadżety reklamowe.

Są to upominki, tj. artykuły i akcesoria wręczane klientom oraz partnerom biznesowym. Należy natomiast pamiętać, że nie każdy produkt czy artykuł świetnie sprawdzi się w roli gadżetu reklamowego. Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim użyteczny, tak by mógł z dobrym skutkiem reklamować firmę a także jej działalność. Właśnie dlatego tak często jako gadżet reklamowy wybierany jest kołonotatnik, na okładce którego zamieszczone są treści reklamowe a także logotyp firmy. Notesy reklamowe – na co zwrócić uwagę? Należy podkreślić, że notesy bardzo dobrze sprawdzają się w roli gadżetu reklamowego, ponieważ są głównie praktyczne, a zatem przydają się prawie każdego dnia. Dzięki czemu ze znakomitym skutkiem zwiększają rozpoznawalność firmy oraz budują jej pozytywny wizerunek. Przy tym, notes spiralowany daje nam możliwość wyboru indywidualnych rozwiązań. W związku z tym możemy wybrać nie tylko rozmiar notatnika, ale także rodzaj okładki, czy naniesione grafiki. Warto również stosować uszlachetnienia druku, co podnosi wartość gadżetu reklamowego, jak również zaświadcza o profesjonalizmie i podejściu do klienta czy kontrahenta. Pomiędzy najczęściej używanych uszlachetnień można wyróżnić folię matową lub folie błyszczącą, lakierowanie UV, jak także tłoczenie logotypu. Dzięki temu nasz gadżet reklamowy będzie wyróżniał się spośród innych. Gadżety reklamowe mogą być wręczane klientom a także kontrahentom, np na sympozjach czy spot kaniach branżowych. Jeżeli zatem nie mamy dobrego pomysłu na bardzo ciekawy gadżet reklamowy, to kołonotatnik dobrze sprawdzi się w tej roli.
Zobacz więcej: przekonaj się czym jest kołonotatnik