08.09.2017

Ekspozytory reklamowe

Sposoby na promocję
Jaka metoda reklamy dla punktów usługowych? Jeśli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny albo inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to w szczególności widoczne w dużych miastach, gdzie w przypadku popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, aby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.



Dobrym wyborem na starcie będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.

Z całą pewnością znacząca jest też tekst promocji znajdująca się na takim stojaku. W sytuacji restauracji lub barów, warto pokazać pokrótce promocje obowiązujące w lokalu, na przykład danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwyczajne mogą wypromować produkty , a dodatkowo usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, ale możemy również zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu albo na zewnątrz. O ile zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji chcemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie pokazywał się bajecznie zachęcająco. Dodatkową dobrą właściwością stojaków oraz dodatkowo ekspozytorów utworzonych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz dodatkowo duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, przykładowo perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.

Zobacz również: Wobblery.